我的資料
訪客留言
好友名單
好悶又一日
2005 年 8 月 19 日 星期五
今日老豆返,所以有一段時間冇得打機,要汁屋呀,汁左2個鐘先汁左1個櫃,不過我淨係要汁個櫃姐,之後想打機都冇得打,好悶,好在我老豆早走,佢一走左,我就即刻開電腦,玩左陣就打比波子,傾左陣,睇到有個網有cs down,就down左落黎,我諗以後冇咁悶喇....但係冇得online,慘 ....咁之後又同城城傾,打左成晚機,正..但係都唔係好好玩...有d悶..冇野打喇
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 160 | »