今日本身要返教會既,但係因為我阿麻生日,所以就唔洗返,一早起身又冇野做,就打we9喇,打親都和喎,咁我又唔服輸喎,係咁重打,可能咁就可以打得勁d,我以前we8都係咁打先打到咁勁,咁打左幾場,就要出街喇,去到酒樓,冇野做,同d兄弟去左麥記食野,食食吓比我表哥鬧,話我地出左去都唔帶電話,唉....我出街不嬲都唔帶電話架啦,都唔聽得,帶黎含咩
,咁影完相就玩左陣層層x,就又出左去玩喇,玩捉e因,我支力呀....跑到我死,唉...太耐冇跑喇...想練番tim,之後又去左麥記,我去買野食果陣跌左20蚊呀..要搵人幫我拾番,好麻煩.....我表弟勁搞笑,係麥記食kfc,比人怒啤,笑死我....咁就開始食飯喇,食到一半肚痛,之後好彩冇事,咁食到最後一定要食果d屎忽啦,就我表弟又要係個尖度咬,d野流晒出黎,好似d啐屎咁,好正呀......食到一半到佢肚痛,走左去屙k..哈哈哈....食到屙左...直腸直肚.....就食完就返屋企...訓啦...又訓唔著喎....諗左好多野,諗埋d傷心野,咁就流左2(粒)眼淚
,咁就喊係咪男人呀!!!!!!

|