我都好耐冇打日記lu,今日要勤力d喇,今日我訓到好晏呀,因為我尋晚成1點半先訓,尋晚毛毛返黎我屋企,我姑姐唔要佢喇,因為佢生左個bb,怕佢有鼻敏感喎..咁又比番我地喇,佢前日拎走左,之後比番我地,但係我就冇唔捨得喎,我冷血架
,但係毛毛唔係度,我一聽到腳步聲就以為係佢,一定望落地下,但係e家見到既係....一隻腳
...
咁訓醒左,點都要做吓d作業既,就做左一陣,做做吓聽到怪聲...原來係我個手提響喎,係(佢)呀,e排好似生疏左,最衰都係佢阿媽啦,如果咪就可以日日傾喇
,咁同(佢)傾左一陣佢就要收線lu,我就努力做功課喇,做左一陣,覺得好悶,就唔做喇,去左打機(爆懶),同波子一齊打阿給,打左2粒鐘就要去補習喇,我唔想補呀,但係都要補架啦,一陣比人打呀,咁去到,今次補英文,咩前置詞喎.....都幾易既,教教吓又講波,好搞笑,成日教教吓都講其他野,咁好快就過左e個咁既魔鬼時間喇.....一返到屋企梗係打比波子打機啦,咁又打左陣,係咁同陰陽留言,重要唔係用我地自己個名喎,自己作d名落去(想睇自己上去睇),勁搞野.....咁一路玩,一路玩,就去到10點喇,走左去睇(小魚兒與花無缺),幾搞笑,我覺得好睇過妙手仁心囉,妙手仁心好鬼悶,講黎講去都死人,有冇一次冇e死人架.......咁就妙手仁心,d人死晒..睇完就打e個日記,一陣做功課,做淨左成板呀..一定要做呀,加油呀∼我支持你(自己)呀...!!!

|