我的資料

暱稱: 火麒麟
性別: 男
國家: 香港

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

好友名單

tommyfung03 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

激死我喇

2005 年 8 月 13 日  星期六 晴天

今日係咁打we9,因為我唔多慣打佢果種組織打法,所以我就要練多d喇,但係我唔知點解係咁和喎,我用巴塞既,冇理由咁差,就係咁打,但係都唔多覺佢勁左,唔知係咩既問題啦,我就叫波子試吓用隊巴塞,原來巴塞今集廢左,唔怪得知啦,甸奴佢e集又唔知做乜,跑都唔夠人跑...好慘...之後就轉左用阿仙奴,打左幾場,個人問題唔鐘意用,就用左曼聯喇,我既老友曼聯呀....第1場就羸人2比0喇,好開心呀,好耐冇羸喇,就打多幾場,有場輸左,我聽日一定報仇架,如果唔係阿媽叫我收機,今日就收你皮呀,e家比你開心多陣!!!!

咁今日就係咁打機,做晒d暑期作業lu,好開心,一起身就打機,我d作業係買既....都係要做英文,我唔英文果個bookrepot點做,係做作文定做paper,所以唔諗住做...聽日又係打機架喇...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 160 | »