今日又好早起左身,可能早訓左就早d起身,又玩電腦,有d悶....之後我就得人online傾吓計,又同鴨巴甸傾電話,傾到有d悶,大家都好似冇咩野講咁,一路玩一路等踢波,今日3:30去踢波呀,但係城城又要去檢查JJ喎,搞到要等埋佢先去得,等埋佢都要3:45喇,好在佢都好健康,冇咩病痛,跟住又見到佢老豆喎,好矮架,咁就去左元朗喇,見到我阿叔鬥緊波,我地就跟隊喇,都唔錯..羸到好多次,但係我入左一球咋,不過我係中場喎(果場我打前)
,入到波都好好架喇,城城都係勁d,咁就踢左3個鐘,我果對又唔係波boot,搞到我隻腳好痛呀,e家仲好痛,不過真係好開心,諗番又唔痛喎,後日又去踢波喇,好正呀!!!聽日又要排球班,唔想學,好悶,好驚條友又講耶穌...算啦..唔打喇
|