今日差d趕唔到班車又要有排等,好在以我既speed,點會趕唔到
,返到學校諗住要抄功課,點知唔洗交,今日咁好運既,又係度等留言返,係留言返之前係咁同超哥玩,都唔知玩咩,留言返左踢左陣排球就完左個早會喇,今日is好撚悶呀,個老師都唔講中文既,好憎囉,d英文又唔係好,快到唔知佢講咩,仲衰過miss蕉,搞到要做實驗都唔知要做咩,唔知頭唔知路咁,係咁玩火柴,之後小息,又係班房踢排球,今次比人捉左呀
,抄左張牌,是但啦,當開x啦!lunch去左聽音樂會,最後果2個阿sir都唔知佢想點,江sir唔錯架,但係曾先生就.....話咁快就講到art喇,又比人針對,都唔知想點,一開波就比人罰左出黎,魚到丫,個個都傾淨係得我罰,針對都唔好咁出面丫,今堂掃瞄,完全唔識,亂畫,係咁玩,kiko講d野好有深度,好勁呀,成個高人咁,但係佢講野細聲左dd,好難聽到佢講咩,佢畫野好叻架,我係佢左邊,好自卑tim,嗚嗚.......返到屋企d功課唔做住,聽日先做,打機緊要d.....沖涼...唔打喇88
|