今日返學以為唔見左本中文作業,點知原來得一本,嚇死我,之後乜都唔洗做,好q悶,等留言返,返到就係度踢排球,勁好玩,d堂都幾悶,之後lunch,去左食車仔麵,都幾好味,聽日果個午間音會,一定要去聽喇,咁就放學喇,返到屋企傾左一陣icq諗住打cs果陣我阿爸突然間返左喎,嚇死我,電話果d又傾緊,icq又同人chat緊,一陣比佢知我講咩點算,勁多粗口架嘛,好在佢都冇睇到,等左一陣我阿媽返到屋企,我都唔記得左今日要去飲,7點幾就出左去酒樓,但係9點先有野食,好悶呀,等左幾2個鐘先有野食,d野都唔係好好食,唔啱口味,玩新娘.郎果個司儀好搞笑,成日扮女人,我老豆話個新娘唔夠葉翠翠一半就令,我就話:葉翠翠好樣衰架,佢又話:你娶到個香港小姐第2就勁喇!我都唔知講咩好,就飲完都成12點,返到屋企即訓,哈哈...一定好好訓,好支力
|