我的資料
訪客留言
好友名單
3號風球踢波
2005 年 9 月 24 日 星期六
今日好正呀,因為去左踢波,本身都唔諗住踢,見到個天黑晒咁,仲點敢踢呀,但係個心太想踢波波,咁就照去左元朗踢喇,點知去到又係度落雨,但係都要照踢,一開始玩己經係咁輸波,因為d大人好勁呀,個個20幾歲,如果勁過佢地就好囉,d雨係咁打落黎,又大風,好涷呀.....結冰 ,最後都係輸晒,好支力呀....返到屋企同波子傾電話,本身都同城城傾緊,但係之後打機打阿給,佢話我911(我係有,但係都得用左一鋪)咁就嬲左我,仲cup左我線,唉.....無奈.....今日好眼訓..係咁..
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 160 | »