今日9點起左身溫書,星期一默書喇,好驚呀,一陣唔合格咪死,溫左一個鐘,一路睇電視一路溫,原來中文都幾易喎,易過英文咁,但係d四字成語就死囉,死miss蕉,講個解釋出黎要我地自己寫番落去,不過到左e家我都未溫d四字成語,聽日先溫啦,咁早溫晒一陣唔記得架,之後開左部腦玩,再打比波子.城城傾,又玩cs,又玩世紀帝國,好搞笑,由10點am開始打到12點pm,e家隻眼好痛呀,但係都要打埋日記先,習慣黎嘛,我打cs好似叻左呀,好開心,今日原本去踢波架,點知又落雨喎,搞到冇得踢,好傷心,今日隻腳好番晒又冇得踢,天呀∼∼∼點解要咁對我呀,我最多望多d個天,陪吓你傾計囉(痴左線),今日都係咁過架喇..冇喇..886
|