我的資料

暱稱: 火麒麟
性別: 男
國家: 香港

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

好友名單

tommyfung03 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

cs打呲戰

2005 年 9 月 15 日  星期四 晴天

今日都幾早起身,同肥仔毛倫一齊返,係咁講cs,返到學校冇野抄喎,好開心呀,但係又冇野做,坐黎坐去,等到留言返,獅子打我,我頂住佢,佢頂唔開我,真係想笑出黎,佢打交好似冇留言咁叻,可能我比留言打慣,一d都唔痛,同我左邊果個玩打手,打到佢隻手紅晒,之後再同532玩,打到佢又話好痛,但係我自問一d都唔大力,e家d女仔真係差,上miss lo 堂果陣好搞笑,我林走同miss lo講:886 ling ling!!比miss lo勁啤,之後上蕉蕉豬豬(miss 蕉)堂,又係度串人,都唔明點解淨係打我一個 ,lunch留言肚痛去左屙屎呀,我同波子.腳仔軟去左食野先,等多陣留言就到左喇,返到去都冇野做,去左見miss lo講番果日踢波件事,講完都完左lunch lu,木工好悶,同留言玩雨夜屠夫,林文博=林過雲:一位專斬女人既西同lin既變態佬!!係一個一等一既殺人犯!!佢1過黎我同留言就話唔好斬我地啦,我地好慘架.....咁..笑死我,林走前串左人,比人用筆袋車落條j度,痛到爆.....但係佢好似嬲左我...sor...咁串慣左嘛...唉......算..好眼訓..

今日打cs,超!!!d人用外掛既....好賤狗呀!!!好憎呀!!仆街啦

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 160 | »