今日要上miss賣油堂,一開始就比人罰,都唔知有冇搞錯架,我都冇講野就罰左我去後面,重特登唔教我tim,又抄我牌,佢仆街啦,成日都係咁,屌你,都係唔好,屌你都整臭我條j呀,我用桌球棍屌爆你個屎眼呀,之後小息冇野做,math堂又唔記得左d數點計,比林sir串爆,好憎呀,明知我math差架嘛,lunch去左食野啦,食完返到課人d人係度玩打手,我咪玩埋一份囉,佢地打人唔痛,但係個個輪住打,手都紅晒,今日又唔知係咪打人打得多,隻手好支力,放學果陣城城比人串呀,開頭我都唔知咩事架,但係有個高form係咁大叫喂,我就諗到係咩事,之後個高form仲推城城tim呀,城城串佢我咪幫拖囉,我推一推個高form ,然後話:洗唔洗咁串呀,佢即刻唔夠薑,但係果陣真係好嬲囉,d兄弟比人串,面都紅晒,哈哈..今日都算做左件好事
,放左學又整瀉左杯沙冰,要再買過杯,都話左好黑架啦,唉.....返到屋企打cs,我地整左個新隊呀,叫ARD呀,玩玩吓又肚屙,唉......黑都貼晒地...但係就係咁打機.開心又一日,唔開心又一日,開心d啦(自慰)(自我安慰)

|