今日返到學校冇野抄,好悶,都唔知有咩做好,e班d人又唔係好傾,個個斯文到狗咁,唉...等留言返黎啦,之後上咩屎堂:
好無奈,係咁做數,今日又要返屋企做喇,是但啦,聽日抄..
數學之後都唔記得左係咩堂喇,上小息堂,都冇野做,係咁係班房打交,笑死我..
中文堂:
係咁同留言玩,都唔知有咩好玩架,我地既遊戲玩法係咁既:叫對方,一叫到就話對話傻西.仆街.含家產.撚樣之類,對方應左即係自應,咁我地就好開心架喇,哈哈,又比人叫名,好憎miss趙呀,成日都話我唔聽書,但係都冇人聽,點叫我聽埋一份喎..
lunch:
去左食m記,係咁玩,唉...要儲錢呀,唔見左本geo,好慘呀,都唔知點算,e家諗住儲錢買返本啦..
geo堂:
搵返本geo書喇,都唔知邊Q個收埋左我本geo書落毛毛(我後面果位)度,好在搵返,嚇死我喇..勁比人問問題,又唔知佢講得唔好...超!比人話似kilubi,我都唔知係咩,但係好似話幾得意,但係又係睪丸好大,都唔知係點...‘好唔想要兩粒野呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
英文堂:
聽書既一日,但係又會好好玩架喎,成日最開心都係英文堂,好鐘意miss lo呀,我愛你呀.....我又做左功課喇!
$320-20=300
|