我的資料

暱稱: 火麒麟
性別: 男
國家: 香港

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

好友名單

tommyfung03 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

儲錢中

2005 年 10 月 6 日  星期四 晴天

今日都唔知邊q個禁熄我個鬧鐘,搞到佢冇響到,仆街,一起身就係7:30,我屌佢老味個難西,為左儲錢,就唔打的,搭叮叮,好撚big呀,所以我係7:25過後都唔想搭叮叮架喇,但係今日搭車又見到羅友又傑又濃(羅傑龍)喎,又見到許x倫,就一齊返學喇,返到學校做功課,但係多數都係係度玩既...咁就一個早會喇..

英文堂:

冇咩野丫,又係咁玩,但係又聽吓書咁,好在我拿拿淋溫左英文咋,唔係miss lo問我我都唔識呀,叻仔!!

geo:

勁玩..但係要做worksheet,抄黑板,咪又係一路玩一路抄.....比林過雲知道左,msn露x怪(唔係唔識打,係唔打得)係咩意思,算啦,佢唔嬲就得喇...

miles:

屌...要抄十次呀,好撚橙呀,找個機會..搵技樹枝插死你!!唔係我呀..唔好亂諗..

中史:

抄notes,幾好丫,有聽書架....唔錯唔錯

中文:

淨係做左個聆聽就lunch喇,好正呀....

lunch:

儲錢既關係......買左15蚊冷麵...慳呀

pe:

食屎...比人罰踢籃球,好無奈,我諗係史無前例架喇,踢籃波而比人罰,好慘呀.....可能遲d會踢雷球架喇

今日係咁喇.......訓喇∼886

聽日踢波,唔該點都比我入番球丫......足球老婆..錫晒你..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 160 | »