今日都唔知邊q個禁熄我個鬧鐘,搞到佢冇響到,仆街,一起身就係7:30,我屌佢老味個難西,為左儲錢,就唔打的,搭叮叮,好撚big呀,所以我係7:25過後都唔想搭叮叮架喇,但係今日搭車又見到羅友又傑又濃(羅傑龍)喎,又見到許x倫,就一齊返學喇,返到學校做功課,但係多數都係係度玩既...咁就一個早會喇..
英文堂:
冇咩野丫,又係咁玩,但係又聽吓書咁,好在我拿拿淋溫左英文咋,唔係miss lo問我我都唔識呀,叻仔!!

geo:
勁玩..但係要做worksheet,抄黑板,咪又係一路玩一路抄.....比林過雲知道左,msn露x怪(唔係唔識打,係唔打得)係咩意思,算啦,佢唔嬲就得喇...
miles:
屌...要抄十次呀,好撚橙呀,找個機會..搵技樹枝插死你!!唔係我呀..唔好亂諗..
中史:
抄notes,幾好丫,有聽書架....唔錯唔錯
中文:
淨係做左個聆聽就lunch喇,好正呀....
lunch:
儲錢既關係......買左15蚊冷麵...慳呀
pe:
食屎...比人罰踢籃球,好無奈,我諗係史無前例架喇,踢籃波而比人罰,好慘呀.....可能遲d會踢雷球架喇
今日係咁喇.......訓喇∼886
聽日踢波,唔該點都比我入番球丫......足球老婆..錫晒你..

|