我的資料
訪客留言
好友名單
大便服日
2005 年 9 月 29 日 星期四
今日著住條牛仔褲同件t shit返學,幾驚比人笑7呀!!好在冇比人笑姐,之後係咁等lunch,好想踢波呀,特登著左對波boot返黎(好賤),就係諗住踢排波,點知唔瘦難係度呀,搞到冇得踢,重比人收埋左個波,唔比玩....好慘..點解個天要咁對我,咁就要等放學喇,點知又係冇得踢喎,點算呢,好在我地叫左謝焯林拎個波黎黎踢,就成堆人去左7人場踢,城城d腳力都痴架,神經架,不過我都入左球令波,死角內柱,令到爆...正....返到屋企唔做功課.唔想做,聽日先啦......唔打lu∼886
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 160 | »