我的資料
訪客留言
好友名單
內疚(補)
2005 年 10 月 21 日 星期五
尋日打日記,都唔知咩事,打完之後d野冇晒,唯有今日打過啦,都唔記得左好多野喇,淨係記得我一腳射到陳文希副眼鏡一分為2,唉.....本身唔想射佢個頭架,諗住射佢個身之嘛,點知又咁準喎,好唔開心,成個人對咩野都冇晒感覺,好似唔知點咁,唔想再踢排波喇e家,有陰影喇,對唔住,都唔知可以做咩好喇,如果我可以做得d咩,我都想做,好在係熟架咋,唔係一定比人屌死,如果係留言重衰,我諗我一世都會記得e件事,一諗到就好唔開心...算啦,記得咁多咋..咁就冇左300><
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 160 | »