今日返到學校抄功課,係咁抄,好忙呀....之後就......
音樂堂喇:又比人罰喇,都唔點解架,成日同留言傾佢都見到,算啦..自己衰..
英文電腦:係度打機(老師比),係度玩,唔知邊個好傻,打機迷宮第2關就過唔到∼

中史:一開始重以為小息,原來上堂,好悶,抄功課加做功課..
西史:聽書(就測驗喇),對作業.....叻仔
中文:唔曳得呀><..
木工:係咁比人鬧,好好玩..我鐘意
放學:去左踢波,好好玩呀,入左一球,但係城城同留言就唔多開心喇,我都幫手打左2拳,唔好唔開心喇城城.留言
返到屋企:講左手冊單野,但係居然冇比人鬧喎,唔知咩事,之後講左默書上次得40分,阿媽冇鬧呀,好開人..好感動//
冇喇∼86
|