今日同無倫.肥仔一齊返學,佢地日日都講game,好無奈...我又唔打機,都唔知講咩好,唉....返到學校,唔洗抄功課,好叻呀我,好開心,係咁睇笑話書,加埋我d想像力,笑死我.....
西史:好悶,唔知miss戴講咩,好慘,又唔知解咩
I.S:好慘呀,今日比人抄牌呀,我同留言玩緊色情按摩院架嘛,比佢抄一抄,咩心情都冇晒,咁就完左堂,又唔知佢成堂講咩∼∼∼
英文:好開心架,時間過得特別快,好快就過左2堂,好好玩呀!!!
art:比人串到爆晒,無奈,art剪野剪到斷晒,食屎啦
放學:一開始係學校踢,好開心呀,一定過到既d人,之後就去左停車場天台踢,冇咁好玩,比城城踢左個波落街...好彩汁返咋...
城城愛焯玲
|