今日一早起身,冇人係屋企,一係返學一係返工,之後同波子傾電話,傾到咁上下,就搵褲去同楊太飲荼,點知搵左成3個字都搵唔到呀,搵到之後又唔記得左條鎖匙放左係邊,又搵多2個字,都唔知係咪個天唔比我去
,去到係咁講野,都冇乜點食野,食左20蚊都唔夠,但係就比左40蚊
,之後城城話去睇戲,就早走左喇,林走同楊太影左幅相,好樣衰,我影相好唔自然架,最好唔洗影....去到問我老豆比唔比我睇,我話睇電車男,佢話唔好,e套野唔岩我睇,但係城城佢地去睇,得我一個返屋企好悶架嘛,就睇埋喇,我就覺得好悶....又唔知佢講咩,唔多好睇,睇完返到屋企冇得玩電腦,要溫書,但係係補習社溫晒,都幾叻架,唔係100就90幾,所以返到屋企就係咁傾電話,唔比玩電腦,傾到12點幾就收線,去左睇絕世好bra,幾好笑,但係一有咸野我阿媽就唔比我睇,轉台,好慘呀
,睇到尾唔想睇,去左訓教,就係咁喇....886
|