今日唔記得左咩事喇...係記得去左踢波,一開始我地唔夠人,so冇去跟人隊,之後有人話猜混打喎,咁我地就開始打喇,一開始我地冇乜士氣,輸左2場,但係自從我.我阿叔.我堂細佬,打左個3箭頭,本身有隊幾勁架,一開始佢地羸晒架,因為有個大人係度,果個大人好大力架,中場射落去都好(行),但係最後都比我入左佢地波
,之後連羸3場,哈哈..比我打高左個士氣,一次過羸3場..好叻呀我..但係真係好好玩,我係咁過人,d人比我呃到成日雪糕筒咁,好好玩呀,又呃到d廿幾歲果d喎,e種心態好似c朗...真係架,我睇曼聯教踢波,c朗自己講話好鐘意過人架......如果我真係佢就好喇..
唔記得喇其他都//
|