我的資料

暱稱: 火麒麟
性別: 男
國家: 香港

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

好友名單

tommyfung03 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

3箭頭??(補)

2005 年 10 月 8 日  星期六 晴天

今日唔記得左咩事喇...係記得去左踢波,一開始我地唔夠人,so冇去跟人隊,之後有人話猜混打喎,咁我地就開始打喇,一開始我地冇乜士氣,輸左2場,但係自從我.我阿叔.我堂細佬,打左個3箭頭,本身有隊幾勁架,一開始佢地羸晒架,因為有個大人係度,果個大人好大力架,中場射落去都好(行),但係最後都比我入左佢地波 ,之後連羸3場,哈哈..比我打高左個士氣,一次過羸3場..好叻呀我..但係真係好好玩,我係咁過人,d人比我呃到成日雪糕筒咁,好好玩呀,又呃到d廿幾歲果d喎,e種心態好似c朗...真係架,我睇曼聯教踢波,c朗自己講話好鐘意過人架......如果我真係佢就好喇..

唔記得喇其他都//

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 160 | »