今日9點幾起身,阿爸打返黎,講返眼鏡件事,早知唔講啦,唉....e家覺得屋企人好煩,唔想再係屋企,之後溫I.S,好難呀,唔想溫,但係都將d唔識既字查晒字典,之後就打機,同留言傾電話,好部腦好慢,比留言笑死,之後同波子傾多陣就去我表弟屋企喇,去到之後好悶呀,都唔知有咩玩,我表弟又去左學琴,搞到我好悶,咁就等我d堂細佬黎喇,黎左等一陣就落街踢波,一開始就3打3,我同我阿叔撞埋一舊,佢個掙頂到我隻手呀,痛到爆,但都係要死頂,之後就同班尼泊爾佬踢波,佢地d組織都唔錯架,一開始我地連攻都冇得攻呀,基本上係一個攻勢都冇,突然有一個反擊呀,我阿叔轉比我,我係咁快放,d人追唔到呀,成左單刀,咁就入左波喇,好開心呀..好鐘意e一日,但係又同我阿媽鬧交,成日既事啦...屌
|