天呀...聽日就要返學喇,點解唔可以返學唔交功課架,我仲有成頓功課未做呀,不過唔緊要,我係一個好有計劃既人,我已經搵左人比我抄喇,我真係好乖呀,講番今日先,今朝8點幾起左身,冇野好做,出左去睇波,車仔羸左熱次,好傷心,點解佢唔會輸波架,之後又睇英格難聯賽精華,尋日先睇完,不過太悶,照睇,之後就同城城一路打we9一路傾,傾到興高采烈,重和左波添
,咁就發脾4唔玩喇,再同波子玩阿給,我此終技高一籌羸左,又同城城呀,我堂細佬呀,波子呀,打阿給,升左2lv,都唔錯,係咁上下,沖涼果陣隻腳唔知點算,拎左袋包住隻腳,點知d水入晒去,媽咪呀
,隻腳濕到阿媽都唔認得,梗係要叫吓佢睇吓係邊個認啦,唉..之後就打d個日記.冇喇....
|