你冇野呀!狗都有尊嚴架,屌你老母仆街含家產八婆頂你個肺含撚大,明明係佢做錯左就要打隻狗,點解我唔可以幫隻狗呀!!!!搞到我喊晒,其實我點解咁傻呀....幫隻狗講野,佢唔會報恩架,唉....算啦...只要我想講既都會講,好撚憎呀!!教人打狗,狗梗係會咬番你啦,咬左又用棍打佢...仆你個街,隻狗唔痛架,比人推左入龍重要伸多2腳,係我都憎死你啦,點解我要比面你呀,做人做到咁,有頭腦又點,係又打唔係又打,唔想再打喇.....88
屌你老頂臭難西正一陰陽屎忽鬼仆街含家垃圾產頂你個難肺含k型撚大含住個7頭出世
唔好意思呀大家,以上我講既野係唔關你地事既,我太嬲所以先咁架姐..平時係唔會既..
|