今日9點半就起左身,尋晚訓得唔係幾好,發左個如果係真既就會好開心既夢,不過算啦,夢ed野過左去就算,起身online,冇乜好傾既人on,好悶咁上d論壇,上左一陣就又訓過,因為太眼訓喇,訓到12點幾,我阿媽叫我食飯先起身,食完就聽到我堂細佬打黎,問我去唔去踢波,我話去唔到,因為要補習
,跟住我阿媽插嘴話:你要補咩,補晒啦,即刻爆開心,上多陣網就出去喇,今日入左1球咋,完全唔係狀態,如果係我唔會咁,可能我前日整親隻腳,e家仲痛緊掛,係咁打係咁打,我淨係知道今日打得好差,又唔多夠訓,係咁比人鬧我入唔到波,唉......咁你入囉,自己又入唔到,但係我自己又衰喎,門前都射唔到
,唔開心加勁炆,仆我個街,成日入唔到波,我唔好踢啦,係咁打自己,原來整到隻腳,睇怕都要睇跌打喇,之後返到屋企比人鬧,話我隻腳黑晒同損晒喎,我咪話比人k我後腳囉,咁咪算好囉,一陣手都斷埋呀,e家識落地,以前唔識一跌就斷手,e家點跌都冇野喇
,冇野喇,今日係咁多
|