e排每2日踢一次波,好正呀,成日鬥人波,又要成日羸喎,城城黎左之後終於有番一個好用既前鋒喇,我d屋企人個個都係後衛中場,都唔知邊個打前好,e家有左喇,我e個大場都變得有用左,我d直線唔錯架,唔好睇小我呀,尋日又踢波,入左2球助攻6球,本身助攻會多d,但係城城唔入呀
,我又試過1個過3個,但係咬柴,好傷心,明明可以過埋果個架嘛,激死我喇,唔知點解e家d傳中好差,唔知係咩問題呢,我斬波又唔係唔得丫,點解會冇力架尼,變晒地波呀....我覺得係我追唔到個波先會咁,唔緊..練返就得架喇,e家係真真正正鐘意踢波,每一日都係諗住入球會,都冇諗過讀書,我要入球會,同城城一隊,唉...如果我係1d你話幾好呢,入左校隊喇,唔洗做左個from第2都冇人理我,聽日又再踢喇,一定要羸晒d大人呀,唔好當我地係lulu呀,尋日踢波比人讚呀,好開心呀,話我地傳波準.快.突擊好勁喎,我e家成日比人mark喇,都係一件好事,如果我唔勁就唔會比人mark啦,e家唔係一個mark我呀,係2.3個呀,不過有陣時都比我過左,我e家d身位勁左好多呀,第1個多謝就係留言,第2個就係自己喇,因為同留言踢波,佢痴線架,成日撞到我fly過去玻璃窗,咁我又唔服輸,就係咁同佢撞,以前搞到我成身魚晒,e家就唔係喇,都頂到一陣,留言身位幾勁,所以出去同d人鬥,d人都唔係咁夠我(得),但係我又衝動成日心急搶人個波,失左位都唔知,搞到比人玩,不過都搶到,好開心,唔知點解尋日踢波唔係好支力,可能好似阿sir咁講,有第3能量啦....希望以後都係咁啦
|