今日好支力呀,尋日踢波踢到成9點,食埋飯成12點先返到屋企,仲要沖涼,都唔知點算,今朝好難先起到身呀,不過都要起,之後叫埋我阿妹起身,就返喇,搭車果陣上錯車呀,上左751,好在我知得早,一個站就落左車喇,見到羅傑龍,同佢冇乜打傾,仲有d悶tim,返到學校就抄功課,幾易抄,上堂都冇乜野,去到geo堂就大鑊囉,林過雲拎左我本geo書同筆袋,妖...成日都係咁miss蕉問我本書去左邊,我話唔知,我一早知左係佢度啦,一定又比左第2個啦,咪發脾氣囉,我係咁叫佢抄我牌,之後比佢叫左我放左去見佢,是但,去到見佢之後,佢話要寫手冊喎,唉....好慘,咁就比人寫左,我寧願叫佢抄我牌呀,比阿爸知就死喇,點算呢,e家都未講,好驚呀......下個星期先算啦......冇乜心機..唔打lu
|