我的資料
訪客留言
好友名單
我真的受傷了-\/="
2006 年 3 月 7 日 星期二
今日返學都唔係好正,,,,,冇乜好玩既堂上既
係art堂比較好玩咋...咁講返放學啦/\o/\
同留言///城城佢地踢波**因為我受傷既關係=====冇人會撞我^\/^v
但係我都係入左一球=/\-""""成日抄晒:::算啦''''7人場就會入架喇-.-""(安慰下先)
我覺得隻手左多>\/<""頂.....班足唔該快d打啦.\/.
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 160 | »