我的資料
訪客留言
好友名單
爆手第2日
2006 年 3 月 3 日 星期五
成2個月冇打日記LU!!!! 因為出於個人原因而再次打返.....(大家都知架喇-\/=v) 傷左右手真係好辛苦...可能仲冇得打班足添,,,,ed係唔係叫禍不單行呢>/\<"""?? 唉.......算啦/////但係真係唔想我地班輸>>>可能係唯一一年打入四強<<<<加油啦[[手手]]
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 160 | »