今日又同肥仔佢地返學,都幾開心,但係同佢地唔係咁岩key,講唔到好多野,返到學校,就溫西屎喇,都唔係難既,但係都要溫吓啦..測完都覺得幾易,但係比人話我出貓,我連佢都冇睇過,點出貓呀!!好在林過雲都肯認衰,唔洗我比人罰咁慘,之後上堂lu∼
西史:今日miss die病左呀,佢就係咁訓教,我就係咁抄功課,佢訓果陣成個雪人咁呀...好得意
科學:借左人地本書黎用,唔洗做,都唔知miss fo係度做咩,成日話我地唔做野,但係我從來唔知佢講到邊

小息:佢地成班偷左個波出黎呀(我梗係冇偷啦),之後比(唔瘦難)捉左,但係一d都唔關我事架,我都冇踢過

英文:比人鬧,成日比人啤住,但係我後面果2個幫我改左份文,好左好多,比人鬧都係抵既
lunch:唔係好肚餓,就買左個杯麵食喇,6到隻手呀,好痛呀,之後玩閃避球,又羸晒,愈玩愈叻lu∼
art:好開心呀,比人讚呀,我同miss chan chan講:我舊野好樣衰呀!佢就話:唔係太衰既,但係都唔令啦@!就呀,冇比佢叫再做過呀,好正呀∼
放學:去左啟豐,城城話波子冇情冇義,但係波子講果句又真係衰左d,行行吓,我地又講返城城講錯野件事,佢之前係小息度話咩:菲律賓印容∼大家都知道有咩問題啦,但係波子聽到之後話:冇問題呀∼!!即刻笑死我地,唉...佢真係智障的..
返到屋企:冇乜點溫書呀,唔覺得難,同波子傾電話,佢上咸網呀,重要係咁作大話,我唔知係咪啦,但係我唔信佢架喇,佢睇完又要sd比我睇喎,我勁笑...當然..我冇睇到啦,淨係睇左個樣,就冇整落去喇,都乖左好多喇,好過以前啦,真係好耐冇上咸網喇,成半年..哈哈..勁呀∼∼(波子本人話佢係完全冇上,但係大家都知佢既為人,睇吓佢直唔直得信喇)
聽日要去選拔呀,好驚呀,今日要練吓波喇,覺得自己插花好慢呀唔知點解,唉......好驚入唔到,我唔要呀
冇lu∼睇阿旺
|