今日成11點先起身呀,唔知點解訓身都有一個好大既黑眼圈,是但啦,之後就睇左一陣低能電視,做咩星球流浪記,睇左3個字就冇睇,出左去做功課,數學,都唔係好難,用左半個鐘做,都幾快啦,之後諗住做作文,諗到作咩呀,就係比卡超喇,但係又唔知點形容佢,就唔寫喇,之後去左打機,打左陣覺悶,去左睇電視,睇絕色神偷,好咸,但都幾得意,之後我堂細佬話去踢波,打比城城就出左去喇,但係又要去馮斯靈屋企先,就同佢一齊去,都幾得意,留左2個字就走喇,去左踢波,見到2個鬼仔,佢話去我地隊,就比佢入喇,嘩∼∼∼∼佢地勁好波呀,佢都痴架,d個人技術好到丫,但係默契就冇乜,但係真係好正囉,d個人技術,我睇到都o嘴,係咁羸波,好正,但係有d攰,返到屋企,又同阿媽鬧交,妖.....好憎佢,成撚日日馬後炮,唉...算啦,唔講佢喇,今日留言剪左頭髮呀,唔知佢點呀,但係城城同波子都話佢好型喎,佢講到咁,我就好驚喇,因為留言個樣同型一直拉唔上關係,e家比佢地講到咁,驚佢令仔過我添,今日留言未剪頭髮之前比人話似丁常旺呀,笑死我,不過佢個頭又真係幾似,不過佢e家唔比人鬧架喇,咁型,真係想見吓佢咩樣∼∼∼冇喇∼睇波∼886
|