我的資料
訪客留言
好友名單
科學好難.
2005 年 11 月 1 日 星期二
今日科學好難呀,一開始諗住佢會好易架之嘛,點知咁難喎,我右邊果個又唔識喎,都唔知合唔合格添..之後上堂喇
miles堂:又比人罰喇,都唔知佢係咪有問題,一定要人拎住枝筆,我冇拎,就比人罰左喇
科學:食屎,玩螢光舞王,比人見到,即刻比人罰,算啦,下次上堂一定唔會再係咁架喇
數學:好慘呀∼∼∼好唔開心呀.....唔想講呀∼
中文:係咁玩,冇喇....
geo:唔知佢講咩,ws都係自己做,但係都識做,覺得geo易左....哈哈..
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 160 | »