今日又返麥當勞,勁黑人憎呀。今日做收銀,有個客人(伯伯)想買包,送茶、但公司要人地買滿$10以上的包,先送。明蝦老人家啦~我同個客講,俾個阿姐聽到、佢話我唔幫公司(心諗:唔好傻啦、仲咩要幫個奸商。喱d咪叫奴才囉,禁聽主人話。)佢地服務左社會禁多年,佢地老左都係想一茶一包,去享受果幾小時。
又好多日記都無打日記,因為好多野做。我都好想找日得閒,不過想下好啦。好快又要開會。聽日又要去郭紹傑的答謝大會。好野,阿明留野食俾我。好好笑星期四果日,志強同阿來去左觀塘做野,一開大聲公。聽到陳方安生把聲:『一票都不能少、一票都不能少』,俾佢玩死。點解唔係阿仁把聲,阿杰話唔要陳太把聲。今日銅鑼灣有阿仁,我地彩虹都好呀,有議員黃伯特。
好耐無打日記啦、成日返工,放左m記之後返職工盟做野。勁辛苦,但幫到工盟手『好開心』!琴日勁爆開心,麥當勞人事部終於被迫落來同我開會。(其實不是太好,因為佢地唔同工會開)會上強烈要求麥當勞第二餐免費膳食,不但令工人有保障,但佢地只是做個調查,我相信好快大家有第二餐食。我一定力爭大家福利!
今日係有史以來的最悶的一天、食完又訓、訓完又食。真係無野做,聽日返新工,早上返m記,下午返新工。好開心呀、新工都有好多野做,起碼好過麥當勞。
琴日係ngo大罷工,佢地為咩野罷工呢?係唔係好似政府話佢地唔滿足呢、係唔係佢地唔同低層同舟共濟!好明顯唔係,一筆過之後,佢地好多都轉為合約!令佢地不論年資、薪金,都有一個嚴重問題。佢地資格無左認可,同一樣職位,個個ngo機構都唔同人工。扣成社會服務成生意,佢地服務因此下降!(因:一筆過d錢分為一份份,令好多服務迫於要收錢)阿仁話一筆過撥款係爛,無錯,真係好爛。二千九百幾人都企出來反對,唔係好爛咩!