今日又去職工盟度,講下喱個連鎖怏餐低薪問題。
我地連鎖快餐前線員工,月薪得過三四千銀,試問點樣養得起屋企人呢?麥當勞係加左人工,但佢係削減左我地1/4的膳食津貼。實際我地只不過加左$1.4,喱$1.4夠買加左價的蛋呀,定係買菜呀。遲D連最低人工的KFC都學麥當勞一樣,手法極為可恥。只得清潔及保安先有保障,係唔係其他行業唔洗保障。要求政府即時立法最低工資,保障低基生活!
個人日誌:原來放假都唔係禁好炸,都幾多野做嫁,工會事務、自己野、M記事。唔緊要啦,最緊要都係有你陪我傾計。好野、星期五返中心開工,又可以見到各位。哄下妹姐開心。佢需要我地支持佢,令佢快D好返。最唔開心係,知道左9樓無左、淨返兩層。點算呀,我地各人都要努力D,工會財赤。
|