*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

呢排好夜先返到屋企呀!!!!!

   

今日要游水喎.....但係唔想游呀!!!!琴晚諗左好耐!!!!諗到la...就係唔帶件泳衣la!!!

好la...返到學...好多人都唔游!!!!38個有9個游!!!!我地班仲勁...得2個人游水!!!!Miss a wong勁想發嬲囉!!!跟住就2堂睇佢地9條友游黎游去!!!!!好la...落堂la!!!!上返去la!!!!點知見到班某柴!!!!==''   雖然唔關我事!!!!但係見身都講....好煩呀!!!!!又唔關佢地事喎!!!!唉...........

中文堂la!!!!做EPA....又做左3份....做完之後好肚餓囉!!!!就開左今朝老豆俾我包...繽紛樂la!!!!跟住無耐就放小息lu.....就打鐘!!!Ada叫我幫佢作文!!!!我都無所謂既....咪作囉....未作完1段!!!大豬就黎左lu.....佢講左一堂書....一堂用黎時事由我講!!!!F.4出去講先!!!!佢地講到一舊舊咁.....4個有3個講得勁細聲喎!!!!講完當然俾大豬媽la!!!!講佢地狗屎垃圾!!!!跟住就牙man個組la!!!!F.4遇著牙man同一日講!!!!真可憐囉!!!!!

好la....放lunch啦!!!!去左ok食飽!!!!跟住又去源發....再去萬寧買3角朱古力!!!!!上到班房....唔知做咩勁笑!!!!我懷疑D3角朱古力有興奮劑!!!搞到我成個lunch係到勁笑!!!跟住先記得!!!!仲有3篇文未作....跟住就係咁作la!!!!英文堂都作緊文....作完3篇都放學lu

放左學去左百佳!!!我地本身諗住唔BBQ嫁!!!但係katy話想B喎!!!!我又食雞翼...咪B囉!!!Ada佢地jon我地4個!!夾左40雞出黎買野B!!!!搞左一大輪!!!去完百佳...又去大昌...再去街市!!!!搞完都成5點幾la!!!!上到車....訓覺lu....

刊登時間︰2006-04-20 09:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容