|
|
|
勁做project呀!!! |
|
今日訓到9:30就醒左lu....跟住食野la!!!開電腦做History Project啦!!!!搞返個D有藍底既字...整整下都成12點lu!!!又食下野...一路食...一路整!!!!咁又2點幾la!!!!跟住個煩人醒左....好煩呀!!!!然後又整整整....咁又一日la!!!6點幾...突然諗到D野...就係MSN舒發la!!!然後係咁聽歌!!!!!跟住就沖涼...食飯!!!!
|
|
刊登時間︰2006-04-22 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|