|
|
|
個司機遲開車!!!!!!!!1 |
|
今日個司機遲開車....搞到我開唔到locker!!!要彤彤help me!!!(thx 啊!!!!>3<)好la跟住去左街市買水!!!!!早會...條友講野講到好唔順咁.....佢一路講...我同Ada都好想打佢!!!!!!!!
跟住上到去...又調下D位!!!Ada就係咁就走左la T3T 朱古力過左黎!!!!好無聊....係咁聽書!!!都唔玩既..跟住就上堂la.....悶下悶下就係咁又聽下書la!!!!!跟住Art.....畫花花....都唔係畫得好樣衰...幾好!!!!!跟住中文....測左一堂!!!!玩左一堂.....
lunch去到個亭...有大事!!!!我都閃人la....彤彤話我好衰囉.....唉.....咁左右做人難嗎!!!!!好心就太快解決左佢la!!!!跟住就去左金龍泉食la.....食飽!!!返學.....跟住返上去抄功課!!!!!
數學堂.....悶悶悶悶過!!!!!放學....幫媽媽入$$...過馬路又撞到XXX....跟住又行快左!!!!!哈......入完$$....彤彤又要我陪佢等車!!!!跟住等等等.....自己搭車!!!!返到home....聽歌過世!!!!!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-05-02 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|