*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

大難不死....哈哈哈哈

   

今日要系統性評估.....><

好la!!!第一堂phy....無帶鉛筆上去呀!!!><記名!!!!!英文la....又幫人作文......連埋自己作左9份文呀!!!!!唔緊要la....中文...死蘇話我地好成日傾計喎....咁傾咪訓囉!!!!

跟住去左食lunch.....行返學.....唉....一句講晒:左右做人難!!!!!都唔知想點.........無人幫到我!!!!!跟住就有個大難殺到黎!!!就係評估la....我死要向多名烈士默哀1秒同向佢地致敬!!!!!!!

跟住就放學la....等左彤彤好耐囉!!!!!!跟住回家.....又煲電車男...煲到8啦!!!!!

刊登時間︰2006-04-26 08:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容