|
|
|
大難不死....哈哈哈哈 |
|
今日要系統性評估.....><
好la!!!第一堂phy....無帶鉛筆上去呀!!!><記名!!!!!英文la....又幫人作文......連埋自己作左9份文呀!!!!!唔緊要la....中文...死蘇話我地好成日傾計喎....咁傾咪訓囉!!!!
跟住去左食lunch.....行返學.....唉....一句講晒:左右做人難!!!!!都唔知想點.........無人幫到我!!!!!跟住就有個大難殺到黎!!!就係評估la....我死要向多名烈士默哀1秒同向佢地致敬!!!!!!!
跟住就放學la....等左彤彤好耐囉!!!!!!跟住回家.....又煲電車男...煲到8啦!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-04-26 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|