*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

去左中央呀!!!!!!

   

今日6點幾俾老豆嘈醒左!!!!!!!係到睇電視la......睇到9點幾.......煎雞蛋食!!!!!火腿蛋....好好味!!!!!!!仲睇林海峰個個[是但嗡..發花癲]talk show!!!!!勁好笑!!!!!

跟住就換衫.....出門口la!!!!!樊樊係青衣城上車......搭到去香港!!!!我地亂行去中央圖書館....行去個時!!!!仲一人拎住盒麥提莎!!!!好好味,........去到中央....勁搵書!!!!!樊樊仲買左手信...(一支同一本簿)搞左好耐!!!!!!上黎上去......行黎行去!!!!!!搵左好多書呀!!!!

5點幾lu.....走人......好彩行到返去地鐵站者!!!!!今日真係好[支力]呀!!!!!不過聽日返學.....就好興奮..........哈哈哈哈!!!!!!

p.s.!!!!!提提大家.............記得帶耳筒呀!!!!!!!

刊登時間︰2006-04-02 07:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容