|
|
|
去左中央呀!!!!!! |
|
今日6點幾俾老豆嘈醒左!!!!!!!係到睇電視la......睇到9點幾.......煎雞蛋食!!!!!火腿蛋....好好味!!!!!!!仲睇林海峰個個[是但嗡..發花癲]talk show!!!!!勁好笑!!!!!
跟住就換衫.....出門口la!!!!!樊樊係青衣城上車......搭到去香港!!!!我地亂行去中央圖書館....行去個時!!!!仲一人拎住盒麥提莎!!!!好好味,........去到中央....勁搵書!!!!!樊樊仲買左手信...(一支同一本簿)搞左好耐!!!!!!上黎上去......行黎行去!!!!!!搵左好多書呀!!!!
5點幾lu.....走人......好彩行到返去地鐵站者!!!!!今日真係好[支力]呀!!!!!不過聽日返學.....就好興奮..........哈哈哈哈!!!!!!
p.s.!!!!!提提大家.............記得帶耳筒呀!!!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-04-02 07:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|