|
|
|
虐待自己!!!!!!!!! |
|
今日搭搭下車.....彤彤打黎!!!!話suki去搵人...唔理佢!!!!咁44M等我同傻包!!!!!!
落到車....彤彤就爆suki大鑊la!!!!!!!跟住見到樊樊同小彤!!!!!越黎越多人......之後上完早會.....英文!!!!!!好悶.....art......要畫心裡的一角!!!!!我畫寂寞同孤獨!!!!!!小息la!!!!!突然好想虐待自己!!!!!同樊樊玩打手......打到紅晒!!!!!但係感覺好正.......上中文堂!仲想虐待自己.....因為好想發洩!!!!!!!!跟住meet到自己有指甲痕!!個個都有野食.....我都食左D.......
lunch!!!!!去ok食pizza.....食個刻有班[黑社會]入黎!!!!!仲俾條友(底褲)見到.....係到笑!!!!!勁衰!!!!上到源發!!!!買左timeout就走lu!!!!!返到去又等!!!!!!!!!!上到班房......D人係到玩gameboy!!!!!仲要係.....寵物小精靈!!!!!!>< 我就去抄功課!!!!!!!
數學.....要test la!!!!識識地la....我諗都唔合格嫁la!!!!!!!!放學去左源發.....見到霞霞!!!!!!玩左陣............要返到爭on msn!!!!琴日on左4分幾 我唔服!!!!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-03-30 07:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|