|
|
|
悶悶星期六!!!!!!!!! |
|
今日晨咁早醒左......睇下D野.....聽歌!!!俾老豆嚇死.....無la.la叫我!!!!!點幾到...落左街.....牙姨上黎!!!!!個肥表弟係到....要用電腦!!!!頂....好煩....我又無得用!!!!!!我用個時又望望......關佢咩事!!!!!!
玩玩下又話要開個套模型車玩喎!!!!!我彩佢都傻la....等陣又咪我執!!!!!玩多等又話唔玩!!!!!要睇VCD喎......好煩下....睇睇下又打gameboy.....好想打佢呀!!!!!!無理佢....去左聽歌!!!!!跟住去洗頭!!!!!洗完頭出黎.....見到MSN有D好恐佈既野!!!!唔知佢係唔係玩la......但我我好無奈.....加無感覺!!!!!
跟住食飯la.....食飽就打日記la......
|
|
刊登時間︰2006-03-25 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|