*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

測中史呀!!!!!

   

今日測中史.....我覺得比平時個D易溫la!!!!and簡單......數學堂個個都未開腦!!!!唔想計數.....搞到Miss Pang都無心機教lu.....英文頭個半堂....俾Miss Cheung鬧....話我地好嘈!!!!!History....Miss呂無返!!!!個粒豆豉黎代堂!!!!個衰人收左我地副牌!!!!頂....

lunch又鬼咁早食飽!!!!去左源發買糖糖!!!!!彤彤話聽日又著黑白雙殺!!!!!唉......唔係黑就白!!!!!= =跟著上chem.....問個個周期表!!!!無問我.....真好la!!!!!

放學....彤彤係咁叫去青衣城!!!!我又唔想去喎......咁又去左源發la!!!!!去搭車個時仲撞到小彤...傻包佢地!!!!!小彤就同彤彤搭車.....傻包就同我搭車!!!!!!個個都有人陪!!!!真好la!!!!!上到車當然訓覺la!!!!!

返到home...又鬼死咁悶喎.....仲有家姐神咁早返黎....阻Q住晒!!!!!!then就add人傾計la......唉!!!!!

聽歌個時!!!!光良D歌我識背晒.....咁係到唱個時!!!!我家姐話.....你有無咁熟呀?????       我日日都聽點會唔熟呢????光良D歌咁好聽!!!!!!

刊登時間︰2006-03-15 10:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容