|
|
|
測中史呀!!!!! |
|
今日測中史.....我覺得比平時個D易溫la!!!!and簡單......數學堂個個都未開腦!!!!唔想計數.....搞到Miss Pang都無心機教lu.....英文頭個半堂....俾Miss Cheung鬧....話我地好嘈!!!!!History....Miss呂無返!!!!個粒豆豉黎代堂!!!!個衰人收左我地副牌!!!!頂....
lunch又鬼咁早食飽!!!!去左源發買糖糖!!!!!彤彤話聽日又著黑白雙殺!!!!!唉......唔係黑就白!!!!!= =跟著上chem.....問個個周期表!!!!無問我.....真好la!!!!!
放學....彤彤係咁叫去青衣城!!!!我又唔想去喎......咁又去左源發la!!!!!去搭車個時仲撞到小彤...傻包佢地!!!!!小彤就同彤彤搭車.....傻包就同我搭車!!!!!!個個都有人陪!!!!真好la!!!!!上到車當然訓覺la!!!!!
返到home...又鬼死咁悶喎.....仲有家姐神咁早返黎....阻Q住晒!!!!!!then就add人傾計la......唉!!!!!
聽歌個時!!!!光良D歌我識背晒.....咁係到唱個時!!!!我家姐話.....你有無咁熟呀????? 我日日都聽點會唔熟呢????光良D歌咁好聽!!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-03-15 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|