|
|
|
大霧!!!!! |
|
今日好大霧.....好似去左仙境咁!!!!返到學校...班房又未開門!!!好彩我有個窗!!!放晒D野入去....then等打鐘!!!!P.E.堂...又自由活動....我地打羽毛球!!!!好好玩呀>< 360度係咁轉!!!!!係咁跑....lunch!!!打班排決賽..3BVS3C....越睇就越覺得殘忍la.....但係聽人講便衣室好多人喊呀!!
臨放學....講起鬼!!!!但係唔驚喎....都係聽鬼故驚D!!!!出左學校...去左中銀入$$...排左好耐!!!!4點幾先入完!!!!去完源發就回家lu....返到home仲睇到[多啦A夢]
|
|
刊登時間︰2006-03-06 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|