*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

大霧!!!!!

   

今日好大霧.....好似去左仙境咁!!!!返到學校...班房又未開門!!!好彩我有個窗!!!放晒D野入去....then等打鐘!!!!P.E.堂...又自由活動....我地打羽毛球!!!!好好玩呀><  360度係咁轉!!!!!係咁跑....lunch!!!打班排決賽..3BVS3C....越睇就越覺得殘忍la.....但係聽人講便衣室好多人喊呀!!

臨放學....講起鬼!!!!但係唔驚喎....都係聽鬼故驚D!!!!出左學校...去左中銀入$$...排左好耐!!!!4點幾先入完!!!!去完源發就回家lu....返到home仲睇到[多啦A夢]

刊登時間︰2006-03-06 10:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容