*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

勁早~~~~~

   

今日返到學校.....我班D友又開賭局.....變左3樓既拉斯維家維(我改既)   因為無功課抄既關係....我地去左好多次廁所....好無聊咁走黎走去!!!!!終於等到打鐘lu!!!!!

上Hist...miss呂播半斤八兩D歌同又講D好敏感既話題.....有時覺得佢好煩!!!!!但有時又好吸引喎!!!!又勁早落堂...12:32呀!!!!佢cut咪即係唔教啦.....一打鐘就落堂!!!!!我去完廁所再行返去...彤彤佢地先放!!!!then去ok食lunch la!!!!

食完lunch又去埋源發都係13分到!!!!勁早呀....上到天橋...用D提腳2秒落腳2秒既超超龜速行去停車場!!!!係安媚個邊玩到癲左.....係停車場...見到D個時候應該見到既人....咁就用返正常既速度la

放學.....見到ar玉...陪左玉玉去源發.....買完野食!!!!送左彤彤搭車就回家lu....等車見到ka ka同傻包!!!!!

 

P.S.!!!!   關於我問題  ......睇下你知我幾多野!!!!去玩下ar....10題炸.....

刊登時間︰2006-03-07 09:14 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容