|
|
|
勁早~~~~~ |
|
今日返到學校.....我班D友又開賭局.....變左3樓既拉斯維家維(我改既) 因為無功課抄既關係....我地去左好多次廁所....好無聊咁走黎走去!!!!!終於等到打鐘lu!!!!!
上Hist...miss呂播半斤八兩D歌同又講D好敏感既話題.....有時覺得佢好煩!!!!!但有時又好吸引喎!!!!又勁早落堂...12:32呀!!!!佢cut咪即係唔教啦.....一打鐘就落堂!!!!!我去完廁所再行返去...彤彤佢地先放!!!!then去ok食lunch la!!!!
食完lunch又去埋源發都係13分到!!!!勁早呀....上到天橋...用D提腳2秒落腳2秒既超超龜速行去停車場!!!!係安媚個邊玩到癲左.....係停車場...見到D個時候應該見到既人....咁就用返正常既速度la
放學.....見到ar玉...陪左玉玉去源發.....買完野食!!!!送左彤彤搭車就回家lu....等車見到ka ka同傻包!!!!!
P.S.!!!! 關於我問題 ......睇下你知我幾多野!!!!去玩下ar....10題炸.....
|
|
刊登時間︰2006-03-07 09:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|