|
|
|
塽影貼紙相 |
|
今日放12:45分....放學前係HIST堂!!!好早就放左...咁我就一支箭就去左開locker!!!!!then等彤彤and羊玲!!!!羊玲就掛就搵人簽名!!!好似下星期就唔返咁!!!!><'' 落到地下又唔知去左邊喎!!!!我地都諗住唔等佢....自己走去街!!!!點知係到溝3D班男班長!><
跟著就去搭243M出荃灣la!!!!落左車...去左飲廿四味!!!!彤彤飲到苦口苦面!!!!!跟著就去食吉野家la!!!!!彤彤仲講怪談添~~~~食飽飽我地去左南豐!!!首先係去扭蛋蛋.....我扭到史迪仔呀!!!!!!跟著就塽影貼紙相la.....影左3部!!仲見到{高信如}!!!好克人憎人地做咩關你乜事!!!!八婆!!放學前先到大大舊...叫我地打俾佢la!!!!!點知打又唔聽.....>_<''咁我地又去city影多一部!!!!!羊羊城影越木獨!!!!我同彤彤越影越癲....上左癮咁!!!最後我地去返吉野家下面買野食!!!then羊羊搭巴士....我部彤彤搭MTR回家!!!!!轉車無位坐超[支力]!!!!==仲係home下面撞到家姐添
|
|
刊登時間︰2006-02-24 10:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|