*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

一日最衰盒奶!!!!!!

   

今日同家如爭盒維記牛奶...家姐趕住出門口......咁我飲左啦!!!!!上到車....去到欣澳到啦!!!!開始肚痛.....落左車都好D!!仲可以做到一半平時既我.....咁落去排隊la!!!!我醒目佢丫......早會鬼死咁長.....差唔多完個時!!!我開始發脾氣....我個肚已經痛嫁啦!!!!仲要聽佢肺講咁耐.....%$@#*&佢丫....好啦...佢終於識停啦...等上課室個時....我開始暈la...仲想嘔!!!!牙霖仲話我有左喎....我痛到無理佢....Ada見到就拉左我去toilet la...係無講俾D牙sir/Miss知囉...唉...D F.2都唔知係唔係聾嫁...叫左勁多聲"唔該借借"都可以唔理你囉....去到就去嘔la...Ada仲俾左張茉莉花味既tempo我....好香!!!!跟住個個都我面青口唇白!!!!上到課室...去多左次toilet就訓左一堂lu!!!

之後唔講啦.....唔係睇死你地啦!!!!!!

刊登時間︰2006-02-20 10:09 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容