*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

病左ar!!!!!!!!

   

今日起身都好地地既!!!!!食完lunch就頭痛lu!!!!!好辛苦呀>/\<

今日成朝都好肚痛ar.....上bio 牙sir做實驗..玩口水!!!!頂...好嘔心呀.....超難頂!!!!佢要左兩個人的口水.....睇下有無消化晦....整左出黎!!!下面藍面...上面就係黃色泡狀咁.....><'' 真係好嘔心!!!

放左lunch...行到去涼亭...見到隻八哥...我叫佢過黎...佢跑過黎!!!!仲係咁琴我喎....好Q呀!!!死傻羊...學我摸佢....搞到自己成手八哥D口水....傻婆!!!!隻八哥想跟我地走喎.....但係我同佢講88..佢就停左係到無行lu....佢好可愛呀

放左學要等家姐!!!!咁我地去左當當....見到勤勤and高力衡!!!!!跟著就去左源發la....個個死肥婆!!係源發買左$39.5野....傻嫁!!!!!我第一次去源發要大膠袋的!!!!

刊登時間︰2006-01-23 09:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容