|
|
|
病左ar!!!!!!!! |
|
今日起身都好地地既!!!!!食完lunch就頭痛lu!!!!!好辛苦呀>/\<
今日成朝都好肚痛ar.....上bio 牙sir做實驗..玩口水!!!!頂...好嘔心呀.....超難頂!!!!佢要左兩個人的口水.....睇下有無消化晦....整左出黎!!!下面藍面...上面就係黃色泡狀咁.....><'' 真係好嘔心!!!
放左lunch...行到去涼亭...見到隻八哥...我叫佢過黎...佢跑過黎!!!!仲係咁琴我喎....好Q呀!!!死傻羊...學我摸佢....搞到自己成手八哥D口水....傻婆!!!!隻八哥想跟我地走喎.....但係我同佢講88..佢就停左係到無行lu....佢好可愛呀
放左學要等家姐!!!!咁我地去左當當....見到勤勤and高力衡!!!!!跟著就去左源發la....個個死肥婆!!係源發買左$39.5野....傻嫁!!!!!我第一次去源發要大膠袋的!!!!
|
|
刊登時間︰2006-01-23 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|