*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

好痛呀!!!!!

   

琴日打有支針!!!!!今日個傷口好鬼痛.......><""  幾時先好返呀?????好彩今朝退左燒o者....得返喉嚨痛!!!!!不過聽日去到覆診!!!! D藥藥好熱氣呀.....食到下巴生曬粒粒.......今日得自己一個係屋企.....D藥又搞到我暈陀陀......又要自己煲粥喎....好驚暈左係地下!!好彩頂得往.........不過依嫁都好暈......要早D訓 lu  ...咁我咪我得睇迷情家族lo!!!!!!算啦.....再睇真係頂唔順......

今日彤彤send左個game俾我玩!!!!!<<瘋狂醫院>>真係癲嫁..有咩理由....一間醫院仲忙過D鋪頭嫁....D人仲要係咁嘔....邊有咁人嘔嫁.....傻的!!!!不過好好玩.....

刊登時間︰2006-01-26 09:24 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容