*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

早到乜咁

   

今日搭早左一班車....搞到勁早到長發lo...7:19....我好慢好慢咁先係30分返到school......今日我地班有7個著便服!!!!!!

英文堂超級悶悶呀!!!!跟住Art添...我地要學寫歌德字...好難呀!!!寫到一舊野咁...好核突.....小息之後係中文堂....我無聽書!!!!!無無聊聊咁過左.....lunch去左海記食!!!!彤彤食D好似龜令膏咁硬既豆腐花!!!!我覺得唔會好食得去邊....之後數學堂.....勁計數!!!好彩我明and識    我隔離條有真係好煩!!!!!!!

放左學....係school門口撞到成日黎我個班搞事個個!!!!!跟著我地去左源發又撞到大大舊!!!!!!跟著買完薯片就去搭車lu.....搭車仲撞到ka ka

刊登時間︰2006-02-22 08:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容