|
|
|
早到乜咁 |
|
今日搭早左一班車....搞到勁早到長發lo...7:19....我好慢好慢咁先係30分返到school......今日我地班有7個著便服!!!!!!
英文堂超級悶悶呀!!!!跟住Art添...我地要學寫歌德字...好難呀!!!寫到一舊野咁...好核突.....小息之後係中文堂....我無聽書!!!!!無無聊聊咁過左.....lunch去左海記食!!!!彤彤食D好似龜令膏咁硬既豆腐花!!!!我覺得唔會好食得去邊....之後數學堂.....勁計數!!!好彩我明and識 我隔離條有真係好煩!!!!!!!
放左學....係school門口撞到成日黎我個班搞事個個!!!!!跟著我地去左源發又撞到大大舊!!!!!!跟著買完薯片就去搭車lu.....搭車仲撞到ka ka
|
|
刊登時間︰2006-02-22 08:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|