|
|
|
唉.......悶悶悶悶悶呀 >﹏< |
|
點解放襯假都咁悶嫁!!!!!!無聊無野做.......睇戲都可以悶!!!!!落街又在野買.....今日家姐係屋企都無分別!!!!!仲成日搶電腦.....無啦啦OFF我個MSN喎....又開MSN又開ICQ!!!!!!!!搞到我遇世隔絕咁..........><
牙媽去左牙婆到......家姐又唔食野!!!!!!!!又要自己煮...自己食!!!!同一個人係屋企有咩分別呢...不過煮都唔係唔好既!!!!!起碼都有d野做!!!!!!!唔打LA.....仲要洗碗LA...倒垃圾.....好多野要做!!!!!!最重要係要溫EPA囉............
|
|
刊登時間︰2006-03-19 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|