*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

條褲吊腳係好學生!!!!!!!!!!

   

測Chem呀....我溫個D唔考.....考個D我冇溫!!!!唔係好識呀><"

地理....52分....bio....61分!!!!!數學....又計數!!!!文字題......好無聊!!!!!仲係到教學教到過關/請救人質!!!!!又肥文....又Michael...又底褲!!!!好白痴.....MIss Pang!!!   

LUNCH...又食腸粉la.....買左3粒朱古力.....食左粒!!!其他俾左彤彤同肥豐.....無耐...聽到有人話:條褲吊腳係好學生....我同彤彤望過去!!!!見到姓譚個個係到唔知做咩....不過好爆笑!!!!跟住我同彤彤笑到痴左線la...好一句[條褲吊腳係好學生]

英文堂.....幫人抄野...3份!!!!加埋自己4份....手都斷......

放學.....陪彤彤去等車!!!!!見到癲癲......我等車....撞到kaka.....一齊上車訓覺!!!!

刊登時間︰2006-03-21 06:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容