|
|
|
喊左幾多次..... |
|
真係發覺...
越黎越唔想留係home....
返學仲好.....
起碼有野做.....
係屋企又也都唔願做~~~
超級頹廢.....唉......
越黎越鐘意去高川啦....
D野真係好正呀.....>3<
有個good news:
家姐支助我500蚊...
>3<''
家姐有$$真係好la.....
哈...kai 子又俾我屈機~~~
正呀...
好耐未去行街la....
悶死la.....
我要去街...去街..去街...
今日..喊左幾多次!??
見到件shirt好想買...不過..無$$
T^T''
|
|
刊登時間︰2006-11-26 06:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|